Helg

Vilken lättnad, äntligen är tentan gjord! Plus allt annat som jag har varit tvungen att fixa i skolan... har verkligen pluggat som en dåre de senaste veckorna... men nu, äntligen släpper det lite på trycket!

Igår hade jag å Dani de mysigt framför idol, klyftpotatis, revbensspjäll och vin... så skönt de va =) Tyvärr somnade båda i soffan innan utröstningen.. hehe, men, men, Kevin vann, tycker han va bäst =)

Va å kollade min rygg igår åxå... har ju haft ont ett tag, men hatar verkligen att gå å göra sånna saker... vet inte varför, men ja, de e tråkit å slöseri med tid ;) Men mamms hade bokat tid, så jag blev illa tvungen... annars går jag helst tills jag stupar... väntar faktist helst tills de inte går längre... hade några låsningar och så var de nån muskel längst ryggraden som var mycket spänd... - ja, det är inget allvarligt med din rygg... men den är rejält mörbultad...
haha... låt roligt... =) de va ju så typiskt att jag skulle ramla av förra helgen åxå då... när jag redan hade ont i ryggen... men de va ganska komiskt... hehe... ja...

Nu ska jag gå ut å greja, orkade bara mocka en box imorse så ska mocka dom andra nu, sen blir det, måla stalldörr =)


Hejhopp

Kommentarer
Postat av: Zandra

Njuut efter tentan nu ;)

2008-12-13 @ 10:29:22
URL: http://wiendy.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet hur det är att ha ont i ryggen... jobbigt! :( Usch o fy...



Ramlade du av? En bus-Ella som ställde till det eller? :) Har inte sett när du rider henne än! Jo, en gång i ridhuset, vill se mer!



Sköt om dig nu så ses vi sen! PUSS

2008-12-14 @ 10:59:09
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0