Glocalnet är skit!

Måste bara avreagera mej lite... Jävla Glocalnet!

Nån gång i november när jag var hemma å va hur förkyld som helst ringde den en äcklig person från Glocalnet... Jag sa att jag inte orkade prata men som ni vet e dom inge litte tjatiga, hon fråga om hon kunde få skicka hem uppgifter om hur glocalnet fungerar typ... å att de va gratis, såklart!!! visst sa jag... skicka skiten tänkte jag, så jag slipper prata med er!
efter ett par dagar fick jag ett kuvert med massa papper och ett nytt tel nr.. ok? Jag ringde å sa att jag inte ville ha det och dom sa att det var okej... bara att klippa kortet...
Igår fick jag en räkning på 232 kr... en månadsavgift plus nå mer skit... okej, inga pengar så... men så JÄVLA iriterande!


GLOCALNET= SOPOR!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jag lyssnade nu =D Skitbra! haha

2008-12-18 @ 14:26:05
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0