Träning ger färdighet!

Igår var vi inne me Fillan å Marco å träna, Fillan åkte lastbil för första gången, de va lite svårt att få på henne, hon fatta lixom inte riktigt hur hon skulle stå.. =) men men, in till stan kom vi iaf. Båda hästarna skötte sig jättebra! Så roligt att rida när de går bra! (nähä!?) =) Imorse var vi inne me Ellis å träna för Kicki andra gången nu, det är bara heeelt otroligt vad fort fram det går med unghästar, jättestor skillnad från förra veckan! Önska så att jag visste hur man kan lägga ut film, så kunde ni fått sett första å andra träningen! =) Men Bimbo hjälper mej säkert!? =P Å idag var Ella dukiga att lasta åxå, när vi skulle hem gick hon på med en gång! =) Å en sak till, Hon har blivit skodd för första gången idag me, nya dojor, bruden =)

Äntligen e båda pållarna i lastbilen! =)


Först ett pass me Marco...


...sen ett pass me Fillan =)



Nu måste jag nog ta mej nått att äta, e hungrig som bare den!


Höres!

Kommentarer
Postat av: Bimboza aka Anna

Önskar jag kunde ha kommit o kollat!



Men nästa gång kanske =)



Klar tjag hjälper dig ;) hihih så snäll jag! kram

2008-08-20 @ 13:01:20
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Anna

Uh, va härligt de ser ut=) Gick förbi stallet härom dagen å tänkte gå in å se om någon behöver en medryttare...såå suugen jaag! =)

2008-08-20 @ 18:09:57
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Murre

Va fina dom e då =) kommer snart o hälsar på..

2008-08-20 @ 21:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0