Heja Sverige!

Idag e de tisdag då, sista veckan innan jag börjar på universitetet igen... suck... Igår var jag å jobbade på KMS en sväng, blev inte nå jättelångt pass =) fram till lunch lättare sagt, sen åt jag lunch ihop me mamms, papps å bror hemma i jössefors. När papps å Johan åkte tillbaka till jobbet stannade jag å mamma hemma å tittade på OS finalen i hästhoppning, lag =). Det började riktigt spännande när Peter Eriksson inledde med endast 4 fel, superfin runda! Nästa svenska ekipage var Lotta Schultz (vet inte hur hon stavar efternamnet!?) hon debuterade i OS, fick tyvärr hela 20 fel. Men men, hoppet var inte helt ute, vi kunde fortfarande ta medalj! När de var Helena Lundbäcks tur var det riktigt nervöst, nu hängde allt på henne! Medalj eller inte till Sverige!? Helena å Erbblume hade dessvärre inte en tiptop dag å de fick 17 fel. Där rök chanserna för medalj... Sist ut var Rolf-Göran Bengtsson, som dagen innan visade vart skåpet skulle stå genom att vara en utav de få som red nolla, kikade in hans runda på nätet, helt otroligt! Vilken stilryttare, drömmen att rida som honom e stor... hehe. Han petade ett hinder i laghoppningen igår, otur. Men gissa vem som kommer sitta helspänd å titta på den individuella hoppfinalen på tors!? =) Heja Roffe å Ninja! =P Ja, inte nog me de, hans häst heter ju sååå passande Ninja åxå... hehe. (min lilla goa tävlingsponny jag hade tills jag var 18 heter Ninja.)

Rolf-Göran Bengtsson - Ninja La Silla Falsterbo 2006.
(tagen från hastmagazinet.com)



Puss Ninja!


Saknar Ninja...


Nix, nu ska jag duscha! Ledig idag, gött, men ovant =)


♥Puss♥

Kommentarer
Postat av: Bimboza aka Anna

Naaaw... fina lilla Ninja :) Lilla kinesen.. ;)

2008-08-19 @ 11:39:21
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj, vilken tid på torsdag då? Insåg nu att jag missat allt...hehe Fina bilder på dig å Ninsen=)

2008-08-19 @ 12:15:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0