Häst, häst, häst

ja, de känns som att det är det mina dagar består av nu... från 7 på morgonen till typ 9 på kvällen... denna helgen planerade jag å Zandra att vi skulle festa ihop för hur många månader sen som helst... men tyvärr verkar de inte bli så... =( för idag har jag träning för Eva med Fillan kl 16.00 å me Marco kl 18.45 dvs att jag är säkert inte hemma försen typ nio. Å då ska hästarna nattas, jag duscha mm å klockan drar väl iväg mot tio, halv elva... På lördag ska jag träna me Marco vid 12.00, sen ska jag rida Fillan hemma, förbereda inför tävlingen med Fillan i karlstad som är på söndag. På kvällen bär det iväg till G (www.krissil.blogg.se) på födelsedagskalajs! Grattis gumms! G:s kalas går inte att missa, det hör till sommarens traditioner sedan hundra år typ.. hehe, nej, men nästan... =)
Så, Zandra, flåt! Får så dåligt samvete... men jag tror du förstår, vi e rätt så lika jag å du gumman! Ska nästan bli kul att börja skolan, så jag får träffa dej mer igen... har lixom blivit bror min som stulit min tid me dej lite... dumma bror! =P hehe, nädå.


Min min e ju bara såå fin! ;) skål på dej Z!



Efter regn kommer solsken!?

Kommentarer
Postat av: Zändroo

Sötnos! Jag förstår dig till hundra procent! ;) Detta är inte enda helgen under året vi kan festa. Vänta tills hösten du.. då blir det röj ;D Puss gumms!

2008-08-08 @ 16:14:14
URL: http://wiendy.blogg.se/
Postat av: Zandra again

PS.



Saknar våra gooooda drinkar ;)



DS.

2008-08-08 @ 16:18:46
URL: http://wiendy.blogg.se/
Postat av: Bimboza a.k.a. Anna

Jag vill också vara med o festa juuueee!! :( Suck Pust Stön o GÖTE!



Missa G-s kalas liksom. Hallå??



Det var såååå kul att träffa dig på bryggan med vännen! 100 år sen ja... det är så sant som det är sagt!



Typiiiiskt... !! Jag GLÖMDE (me so sorry) din träning idag! Hade jättegärna kollat, men jag har haft så fullt upp i huvudet inför morgondagen så jag är helt glömsk... :(



Ha så JÄTTEKUL imorrn!!

Pussipusselipussi.

2008-08-08 @ 21:33:41
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0