Duktig skrutt!

Idag har jag varit inne på ARK och ridit Ella. Galopperat å allt =) hon e så duktig hon, min lilla skruttis. Tog ca 30 min att lasta henne hemma, men när vi skulle hem tog de högst 5 min... framsteg! ;) Hon ville nog hem till polarna i hagen. Så roligt att se Ella när vi var tillbaka hemma, det verkligen syns att hon e sååå stolt =) Ella, typ 3 dm lägre än Marco, försöker verkligen "titta ner" på Fillan å Marco och sejer: Jo då, vissa har ju vart inne i stan å tränat, galopperat hörrni, de ni, slå de om ni kan! (hehe... Bimbo... du fattar! =P) Nu ska jag städa lite, sen blir det ytterligare in tur in till ARK, då med dom stora pållarna.. =)



Jag var i lilla ridhuset, då har hon ju iaf inte lika stor yta att slänga av mej på... =P



Lilla söta Aquarell


Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Anna

Goa Goa Ella... Kan verkligen se det framför mig.. hahah: Lilla Ella, försöker va (och tycker att hon är) stentuff inför Fillan o Marco, och skryter lite ;) Lilla skruttan..! :)



Ella är ju en cooling ;)

2008-08-07 @ 13:41:41
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0